Županijska lučka uprava Mali Lošinj

Županijska lučka uprava Mali Lošinj - County Port Authority Mali Losinj

Županijska lučka uprava Mali Lošinj

U niže naznačenom privitku, nalazi se DON Javna nabava radova na sanaciji južnog lukobrana u luci Ilovik, naručitelja ŽLU Mali Lošinj.

 

PRETHODNO SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA

 

Sukladno članku 198. stavku 3. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 120/2016), Naručitelj Županijska lučka uprava Mali Lošinj, dana 01. lipnja 2017. godine, stavlja na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, dokumentaciju o nabavi sa troškovnicima za predmet nabave, evidencijski broj: 6/MV/2017 javna nabava radova na sanaciji južnog lukobrana u luci Ilovik.

 

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će najmanje 5 (pet) dana, računajući od dana objave dokumentacije na internetskim stranicama www.luckauprava-losinj.hr

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju na adresu e-pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam botova. Vaš JavaScript treba biti uključen da bi ju vidjeli..

Po isteku roka od 5 (pet) dana od objave dokumentacije na internetskim stranicama, odnosno 07. lipnja 2017. godine, Naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili ne prihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi izvješće, a koje će nakon završetka savjetovanja, objaviti na svojim internetskim stranicama www.luckauprava-losinj.hr

 

                                                                          Stručno povjerenstvo za javnu nabavu

 

Objavljujemo cjelokupni Izvještaj o obavljenom revizijskom uvidu u financijske izvještaje neprofitne organizacije za 2016. godinu, za Županijsku lučku upravu Mali Lošinj.

Preuzmite izvješće>>

Županijska lučka uprava Mali Lošinj, temeljem odluke UV-a ŽLU Mali Lošinj na sjednici 01-17, održanoj dana 07. veljače 2017.g., prema prijedlogu „Povjerenstva za upravljanje nad komunalnim dijelovima luka“ , objavljuje sljedeći;

P O Z I V

za sklapanje ugovora o korištenju veza na određeno vrijeme

na području Luke Sveti Martin za 2017.g.

Pozivaju se sve zainteresirane pravne i fizičke osobe, koje se bave gospodarskom djelatnošću iznajmljivanja plovila, na sklapanje ugovora na određeno vrijeme za korištenje veza na prostoru „Sveti Martin“, na mikrolokaciji „Obale C“, u 2017. godini.

Odlukom „Povjerenstva za upravljanje nad komunalnim dijelovima luka“ određeno je područje u luci Sveti Martin, koje je namijenjeno za obavljanje gospodarske djelatnosti iznajmljivanja plovila i prijevoz putnika. Za obavljanje spomenute djelatnosti ograničava se broj plovila na 4 (četiri), najveće dužine 7,00 metara preko svega, gdje je dozvoljen kapacitet za 4 plovila. 

Predviđenu gospodarsku djelatnost iznajmljivanja plovila nije moguće obavljati s ostalih područja  luke Sveti Martin, a sve prema „Pravilniku o načinu održavanja reda u lukama lokalnog značaja“  i „Pravilniku o uvjetima i kriterijima za dodjelu stalnog veza te njegovom korištenju na komunalnim dijelovima luka“.

Pismenu prijavu, uz dokaze u dolje navedenim kriterijima, zainteresirane osobe mogu podnijeti osobno u uredovnom vremenu prijama stranaka od 09:00 do 12:00 sati i to ponedjeljkom i četvrtkom, odnosno pismenim zahtjevom „Povjerenstvu za upravljanje na komunalnim dijelovima luka“ pri ŽLU Mali Lošinj, na adresi Priko 64, u Malom Lošinju, s naznakom „ZA POZIV“.

Rok za prijavu počinje 24. travnja, a završava 28. travnja 2017. godine u 10:00 sati.

Prijave predane na poštu moraju biti predane najkasnije zadnjeg dana roka do predviđenog vremena predaje.

Povjerenstvo imenovano od Upravnog vijeća ŽLU Mali Lošinj izvršit će izbor prema sljedećim kriterijima;

  1. Duljina(metraža) plovila preko svega, max. 7 metara,
  2. Izvadak iz obrtnog registra/izvadak iz sudskog registra,
  3. Obrtnica za obavljanje gospodarske djelatnosti isključivo za iznajmljivanje plovila sa sjedištem tvrtke na području Grada Mali Lošinj koja je u cjelogodišnjem aktivnom statusu s mogućnosti mirovanja (dokaz o postojanju i aktivnom cjelogodišnjem statusu tvrtke/obrta koji će biti nositelj navedene djelatnosti),
  4. Potvrda Porezne uprave o nepostojanju duga tvrtke/obrta nositelja djelatnosti navedene u Pozivu (potvrda o svim podmirenim obvezama) ne starija od 3 (tri) mjeseca,
  5. Preslike knjižice plovila i preslike dozvola za upravljanje brodice (B kategorija) za iznajmljivače i (C kategorija) za prijevoz putnika, nositelja tvrtke/obrta i radnika (bookera) u svojstvu zaposlenika,
  6. Popratni dopis o željenom korištenju dijela lučkog područja (m²) u svrhu rezervacija (bookinga),
  7. Predviđeni period korištenja lokacije za obavljanje gospodarske djelatnosti iznajmljivanja plovila od 15. lipnja – 15. rujna. 2017.g.

 

U Malom Lošinju, 19. travnja 2017. godine

 

 

        ŽLU MALI LOŠINJ

„POVJERENSTVO ZA UPRAVLJANJE NA KOMUNALNIM DIJELOVIMA LUKA“

Dana 29. ožujka 2017. god. u Banskim dvorima potpisan je Ugovor o sufinanciranju projekta Dogradnja pristana na otoku Susku u iznosu od 2.000.000,00 kn. 

 

Više o članku možete pročitati na linku navedenom ispod:

https://vlada.gov.hr/vijesti/predsjednik-vlade-dodana-vrijednost-europskog-proracuna-omogucuje-razvoj-luka-i-ravnomjerniji-razvoj-hrvatske/20383

Foto galerija